logo_verbeteraars

Gezocht: secretaresse/soortgenoot m/v

De laatste weken van het jaar, een tijd van terugkijken en vooruitkijken. Is het de tijd voor iets nieuws? Ben jij opzoek naar verandering en wil je meewerken aan verbetering in 2024? Lees dan onze vacature voor: secretaresse/soortgenoot (m/v)

Zorgverbeteraars

Wij zetten ons in voor betere (digitale) zorg. Wij geloven in de kracht van informatie. Betere gegevensuitwisseling leidt tot betere zorg, minder fouten en minder registratielast.
Met optimisme en scherpzinnigheid zetten wij ons dagelijks in om het goede te doen en dat vervolgens goed te doen. Wij dichten de kloof tussen Zorg en ICT, stellen het zorgproces centraal en streven ernaar de lat iedere dag een stukje hoger te leggen.

Bijzondere soort

Zorgverbeteraars zijn een bijzondere soort en dus heb je er altijd te weinig van. Ben jij een soortgenoot? Ons team kan wel wat ondersteuning gebruiken.
Heb je enkele jaren ervaring als secretaresse? Bijt jij je graag vast in de administratie? Breng je graag orde en structuur? Ben jij koppig genoeg om niet te snel op te geven, maar reflectief genoeg om van je eigen fouten (en die van anderen) te leren? Heb jij het gevoel dat je meer uit jezelf kunt halen in een andere omgeving?

Wat hebben we niet?

  • Leaseauto’s – jij kunt zelf wel bepalen hoe je reist
  • Quasi-vrijwillige vrijdagmiddagborrels – na een week knallen is het ook wel lekker om gewoon thuis op de bank te gaan zitten
  • Exorbitante uurtarieven – het is immers wel zorggeld
  • Interessant klinkende (Engelstalige) functietitels – we zijn allemaal Zorgverbeteraars

Wat hebben we wel?

  • Een hecht team van enthousiaste collega’s die altijd voor elkaar klaar staan
  • Een fijne werksfeer waarin we elkaar altijd stimuleren om het nog net een beetje beter te doen
  • Een goede balans tussen hard werken en aandacht voor privé
  • Aandacht voor de mens achter de Zorgverbeteraar
  • Fijne werkplek in de bruisende Health Hub Roden
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, teamontwikkeling en kennisdelen
  • Gevoel voor humor en een gezonde dosis zelfspot

Over de functie

Ben jij onze belangrijke schakel die ervoor zorgt dat de organisatie gesmeerd loopt?
Wij zoeken een zelfstandige aanpakker die de ruggengraat van onze organisatie wil vormen.
Taken zijn onder meer:

  • Administratieve en financieel-administratieve werkzaamheden.
  • Agendabeheer en plannen van vergaderingen.
  • Onderhouden van de website en social media.
  • Ondersteuning van het team (6 personen).
  • Bijdrage aan het jaarlijkse magazine Verbeter!
  • Organisatorische werkzaamheden.
  • Zorgen dat de processen op de werkvloer soepel verlopen.

Wat we verwachten

  • HBO werk- en denkniveau. Relevante opleiding, bijvoorbeeld richting Management Assistent is een pré.
  • Minimaal 3 jaar werkervaring
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Accuraat zijn en prioriteiten kunnen stellen
  • Affiniteit met administratie en boekhouding of bereid dit te leren
  • Betrouwbaar, klantvriendelijk, flexibel, leergierig en goed in staat je eigen werk te structureren en organiseren.
  • Proactief
  • Communicatief sterk en digitaal vaardig (o.a. Office 365)

Wat bieden wij jou

  • Flexibele werktijden (wel graag op vrijdag)
  • Marktconform salaris, afhankelijk van opleiding en ervaring (we volgen de salarisschalen van de cao-ziekenhuizen.nl / Functiegroep 45)
  • 8% Vakantieregeling
  • Pensioenopbouw
  • 16/20 uur per week
  • Uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd
  • Laptop en telefoon
  • Kilometervergoeding €0,25/km

Solliciteren

Nog steeds geïnteresseerd? Stuur ons dan een e-mail met je CV en motivatie en overtuig ons waarom jij een Zorgverbeteraar bent. Wij dagen je graag uit!

Voor meer informatie over de functie, bel Erik van der Velde : 06-11233446 of mail naar: info@zorgverbeteraars.nl

 

Wij maken graag dingen beter.

Meer over Zorgverbeteraars

Gerelateerd

Save the date: webinar ICUdata 4 maart 2024

Informatie en aanmelden Webinar ICUdata

Lees meer

Procesplattegrond

‘Procesplattegrond’ maakt direct duidelijk wat een proces oplevert

Lees meer

Martini Ziekenhuis klaar voor de digitale toekomst

Met een volledig nieuw elektronisch patiëntendossier (EPD) heeft Martini Ziekenhuis een nieuw fundament voor de digitale toekomst. Vanaf vrijdag 17 …

Lees meer

Ontwerp & Realisatie Publiek