02-05-2009
Fixer vaguement un rendez-vous ou reporter le moment d'une évaluation n'est pas trés constructif. Pour Jonas Rubrech, un feedback n'est pas simplement 'dresser une liste de points sensibles'.
Fixer vaguement un rendez-vous ou reporter le moment d’une évaluation n’est pas trés constructif. Pour Jonas Rubrech, un feedback n’est pas simplement ‘dresser une liste de points sensibles’.
En effet, ce que la personne va faire du feedback qu’elle re? oit dépend en grande partie de la manière dont il lui a ét?donn?
Dans son nouvel ouvrage “Aptitudes interpersonnelles pour les ICT”, il décrit comment les choses devraient fonctionner. Computable nous livre six conseils:
Source : Computable – managersonline
Jonas is partner bij Zorgverbeteraars. In de dagelijkse praktijk helpt hij zorginstellingen met het inzetten van ICT en data om primaire processen te ondersteunen en de kwaliteit van zorg te verbeteren. Hij schreef een aantal boeken waaronder ‘Kwaliteit verbeteren in de zorg’.
Meer over Jonas RubrechBegin 2008 kwam dit boek uit over sociale vaardigheden en communicatie, speciaal voor de ICT. In 2013 kwam de tweede, …
Lees meerDeze week is de volledig vernieuwde, herziene editie van “Interpersoonlijke vaardigheden voor de ICT” verschenen. De eerste editie van dit …
Lees meerAl jarenlang blijken veel ICT-projecten te mislukken als gevolg van gebrekkige communicatie tussen de betrokkenen.
Lees meer