logo_verbeteraars

info@zorgverbeteraars.nl

06 26 44 36 44 (bel)

06 26 44 36 44 (whatsapp)

Optimalisatie Helpdesk Chipsoft HiX

Één helpdesk waarbij je direct geholpen kan worden met je ICT gerelateerde vraag of dit nou over een printer, een e-mail of een invoeren van je consult gaat.

Wanneer: 2016-2017

Organisatie: Westfries Gasthuis (tegenwoordig Dijklander)

Doel: Één helpdesk waarbij je direct geholpen kan worden met je ICT gerelateerde vraag of dit nou over een printer, een e-mail of een invoeren van je consult gaat.

Aanpak: Samenvoegen HiX-Helpdesk met reguliere ICT-Helpdesk. Opleiden van (nieuwe)helpdesk-medewerkers en herorganiseren helpdesk en bereikbaarheidsdienst.

Resultaat: Ziekenhuis personeel wat niet meer hoeft na te denken over welk nummer te moeten bellen voor een ICT vraag en direct geholpen kunnen worden.

Bas is EPD-consultant bij Zorgverbeteraars. In de dagelijkse praktijk helpt hij ziekenhuizen en andere zorginstellingen met het optimaliseren van hun EPD en inzet van ICT, het implementeren van nieuwe functionaliteiten en het onderhouden van het EPD.

Meer over Bas Smit

Gerelateerd

Docent bij SBO opleidingen

In samenwerking met het Studiecentrum Bedrijf en Overheid (SBO) verzorgen we jaarlijks als docent een aantal opleidingen in de zorg.

Lees meer

Manager polikliniek Cardiologie

Ivm zwangerschapsverlof van de huidige manager, deze tijdelijke opdracht Manager Cardiologie.

Lees meer

Advies DWH omgeving

Het Flevoziekenhuis heeft een nieuw ZIS/EPD van ChipSoft, HiX aangeschaft. Dit vraagt om goed na te denken wat dit voor …

Lees meer

Ontwerp & Realisatie Publiek