logo_verbeteraars

info@zorgverbeteraars.nl

06 26 44 36 44 (bel)

06 26 44 36 44 (whatsapp)

Optimalisatie Helpdesk Chipsoft HiX

Één helpdesk waarbij je direct geholpen kan worden met je ICT gerelateerde vraag of dit nou over een printer, een e-mail of een invoeren van je consult gaat.

Wanneer: 2016-2017

Organisatie: Westfries Gasthuis (tegenwoordig Dijklander)

Doel: Één helpdesk waarbij je direct geholpen kan worden met je ICT gerelateerde vraag of dit nou over een printer, een e-mail of een invoeren van je consult gaat.

Aanpak: Samenvoegen HiX-Helpdesk met reguliere ICT-Helpdesk. Opleiden van (nieuwe)helpdesk-medewerkers en herorganiseren helpdesk en bereikbaarheidsdienst.

Resultaat: Ziekenhuis personeel wat niet meer hoeft na te denken over welk nummer te moeten bellen voor een ICT vraag en direct geholpen kunnen worden.

Bas is adviseur en projectleider bij Zorgverbeteraars. In de dagelijkse praktijk helpt hij ziekenhuizen en andere zorginstellingen met het optimaliseren van hun EPD en inzet van ICT, het implementeren van nieuwe functionaliteiten en het onderhouden van het EPD.

Meer over Bas Smit

Gerelateerd

Zorgplan V&VN

Dit project is gericht op het onderdeel zorgplan van de informatiestandaard eOverdracht. Het doel is dat de inhoud, functionaliteit en …

Lees meer

Gestructureerde verslaglegging prostaatkanker – EPD

De NVU heeft de wens gestructureerde verslaglegging rond prostaatkanker vorm te geven. Een van de stappen in dit proces is …

Lees meer

Informatie Beraad Groot Zwolle – eOverdracht

Verpleegkundigen, verzorgenden of verpleegkundig specialisten verzamelen dag in dag uit gegevens. Om ervoor te zorgen dat informatie over de patiënt …

Lees meer

Ontwerp & Realisatie Publiek