Één helpdesk waarbij je direct geholpen kan worden met je ICT gerelateerde vraag of dit nou over een printer, een e-mail of een invoeren van je consult gaat.
Wanneer: 2016-2017
Organisatie: Westfries Gasthuis (tegenwoordig Dijklander)
Doel: Één helpdesk waarbij je direct geholpen kan worden met je ICT gerelateerde vraag of dit nou over een printer, een e-mail of een invoeren van je consult gaat.
Aanpak: Samenvoegen HiX-Helpdesk met reguliere ICT-Helpdesk. Opleiden van (nieuwe)helpdesk-medewerkers en herorganiseren helpdesk en bereikbaarheidsdienst.
Resultaat: Ziekenhuis personeel wat niet meer hoeft na te denken over welk nummer te moeten bellen voor een ICT vraag en direct geholpen kunnen worden.
Bas is EPD-consultant bij Zorgverbeteraars. In de dagelijkse praktijk helpt hij ziekenhuizen en andere zorginstellingen met het optimaliseren van hun EPD en inzet van ICT, het implementeren van nieuwe functionaliteiten en het onderhouden van het EPD.
Meer over Bas Smit