logo_verbeteraars

info@zorgverbeteraars.nl

06 26 44 36 44 (bel)

06 26 44 36 44 (whatsapp)

Optimalisatie Helpdesk Chipsoft HiX

09-06-2016

Één helpdesk waarbij je direct geholpen kan worden met je ICT gerelateerde vraag of dit nou over een printer, een e-mail of een invoeren van je consult gaat.

Wanneer: 2016-2017

Organisatie: Westfries Gasthuis (tegenwoordig Dijklander)

Doel: Één helpdesk waarbij je direct geholpen kan worden met je ICT gerelateerde vraag of dit nou over een printer, een e-mail of een invoeren van je consult gaat.

Aanpak: Samenvoegen HiX-Helpdesk met reguliere ICT-Helpdesk. Opleiden van (nieuwe)helpdesk-medewerkers en herorganiseren helpdesk en bereikbaarheidsdienst.

Resultaat: Ziekenhuis personeel wat niet meer hoeft na te denken over welk nummer te moeten bellen voor een ICT vraag en direct geholpen kunnen worden.

Bas is adviseur en projectleider bij Zorgverbeteraars. In de dagelijkse praktijk helpt hij ziekenhuizen en andere zorginstellingen met het optimaliseren van hun EPD en inzet van ICT, het implementeren van nieuwe functionaliteiten en het onderhouden van het EPD.

Meer over Bas Smit

Gerelateerd

Verduurzamen Kwaliteitsregistraties

Minder administratieve lasten en meer hergebruik van data. Dat is het doel van het programma Verduurzamen Kwaliteitsregistraties van de Federatie …

Lees meer

Adviseur gegevensuitwisseling

Het in kaart brengen van de gegevensuitwisseling van de leden van ZKN. De focus ligt op de gegevensuitwisseling tussen zorgverleners. …

Lees meer

All About Data

All About Data is een landelijk congres voor de zorg om kennis over de mogelijkheden van data in de zorg …

Lees meer

Ontwerp & Realisatie Publiek